26.10.09

ruta de les 10 ermites... (o 4)

dissabte, 24 d'octubre. Sortida BTT "Les 10 ermites" sisi, el titol ho diu ben clar..... la ruta es de 10, en voliem fer 6 pero al final... van ser nomes 4 però.... i el que vam riure!!!!!! aquesta es la crònica de la sortida: 6:55 a Canet de Mar, el carrer és fosc i fa una miqueta de fred, encara que per el que sembla farà caloreta, o com a mínim això va dir el del temps.Un cop arriba tothom i tenim totes les bicis carregades ens dirigim cap a Sant Pol per recollir al Vice, al Salva i al Francesc, i d’allà tots a Santa Coloma de Farners on ens espera el Jesus amb una miqueta de fred...ja que arribem a les 8:20 i havíem quedat a les 8.Ens acabem de preparar i ja a les primeres de canvi el camí es posa cap amunt, això no pinta gaire bé encara que el camí es 100% ciclable. Arribem a la primera ermita sense gaire esforç, i un cop fetes totes les fotos de rigor ens dirigim cap a la segona, aquí ja la cosa es posa una mica pitjor, perquè la baixadeta es va tancant poc a poc, fins que arriba un punt en el que ens hem de baixar de les bicis i caminar...les bardisses fan de les seves en el culot de més d’un, a les mans d’altres i a les cames de tots.De la primera a la segona ermita, un cop acabada la baixada per la selva de bardisses comencem a planejar i de sobte...subidón subidón subidón...ens dirigim a la segona ermita, la quals ens deleita amb unes vistes excepcionals de la comarca.La baixada és bastant tècnica, però divertida alhora, i de camí cap a la tercera ermita tenim un imprevist, el Jesus, el guia, trenca el canvi, diu que no tornarà a venir més amb nosaltres perquè la última vegada li va passar exactament el mateix.A partir d’aquí es ralentitza la marxa i passada la tercera ermita decidim fer només una més ja que si no al restaurant no arribem ni a les 5 de la tarda.La quarta ermita la veiem ràpid ja que el temps se’ns tira a sobre i al restaurant ens esperen...encara que mireu la de quilòmetres que hem fet per veure l’ermita de Sant Iscle quan la tenim gairebé al costat de casa....La baixada cap a Santa Coloma a buscar els cotxes és molt divertida, primer tram estret per el bosc, després uns bots impressionants, la soca d’un arbre que treia l'alè i finalment la pujada del matí, aquesta vegada en sentit contrari i pedalant a tope.Carreguem les bicis als cotxes i anem en busca del restaurant, al mig de la muntanya en un paratge espectacular...aparquem els cotxes i entrem. Vinillo, gasosa, aigua per les granotes i molta "juerga"...el menjar boníssim, i l'all-i-oli...bufff, encara crec que el noto avui.Realment els amos de la masia/restaurant tornaran a oblidar un grup com el nostre, i no per numeròs, sinó per lo bé que s’ho van passar amb nosaltres i perquè encara deuen estar buscant els cavalls a dia d’avui.Per cert, hora d’arribada a Canet...una mica més tard de les 8 de la tarda, no està malament.FINS LA PROPERA. Gràcies al Josep Leon per la crònica!! per veure la ruta mireu aquest link: http://es.wikiloc.com/wikiloc/spatialArtifacts.do?event=view&id=587547&measures=off&title=off&near=off&images=off&maptype=S en uns dies penjo les fotos!!!!!